Ana Sayfam Yap   Favorilerime Ekle   İletişim  
Radyomuzu Şuanda 9 Kişi Dinlemektedir.
Dj Gocmenim Şu anda Sizlerle
Çaldığı Şarkı Elli Kokkinou - Fila Me
Winamp ile Dinlemek içinTıklayın
Media Player ile Dinlemek içinTıklayın

Etkinlikler

03.08.2008 Bursa Uludağ
03.08.2008 Bursa Uludağ Büyült

Bu Gün Doğan Üyelerimiz

alcarin (28)

bebisim (20)

erpa (28)

fikret (25)

szrdnz (23)

xxxerkan (21)

Anne sütü kansere engel

Amerikalı araştırmacılar, yaşları 20 ila 69 arasında değişen 2016 meme kanserli kadınla aynı yaşlarda 1960 sağlıklı kadını incelediler. "Epidemiology" dergisinde yayımlanan araştırma, 3 ya da daha fazla ablası olan ve bebekken anne sütüyle beslenen kadınların meme kanserine yakalanma riskinin daha az olduğunu gösterdi.

Wisconsin Üniversitesi araştırmacılarından Hazel B. Nichols, genel anlamda bebekken anne sütüyle beslenen kadınlarda meme kanserine yakalanma riskinin yüzde 17 daha düşük gözlendiğini, ancak ailenin ilk doğan kız çocuklarına bakıldığında böyle bir düşüşe rastlanmadığını söyledi.

Araştırmacılar, annenin kız çocuğunu doğurduğu yaşın, anne sütüyle büyüyen kadınlar üzerinde etkisinin saptanmadığını da bildirdi. Konuyla ilgili olarak düşüşe, emzirme süresi veya anne sütündeki çevresel kirleticilerin seviyelerinin etkisinin araştırılması gerektiği de belirtildi.
Eklenme Tarihi : Çarşamba, 14 May 2008 09:38, Admin Yorum Ekle(0)
Yorumlar
Copyright © Gocmenim.Com 2006-2008
Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Gocmenim.Com'a aittir.
Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.
Destekleyenler : Google | Gocmenim